NET2PC(دانلود رایگان)
سایتی متفاوت برای دانلود

ESET Smart Security آنتی ویروسی و به نوعی فایروال  قدرتمند ، محصولی از کمپانی ESET است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. ESET Smart Security از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی Heuristic و تشخیص امضاء کار میکند. ESET Smart Security برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ خسته شده اند ، انتخابی ایده آل است ، چرا که این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

برای دانلود و مشاهده امکانات به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آنتی ویروس مایکروسافت به نام Microsoft Security Essentials یک محافظ بلادرنگ برای کامپیوتر های خانگی است و کامپیوتر ها را در برابر ویروس ها، نرم افزارهای جاسوس، و دیگر نرم افزارهای مخرب حفاظت می کند.نصب و استفاده از آن راحت است، و با به روز نگه داشتن آن می توانید اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر شما با آخرین تکنولوژی محافظت می شود. خیلی ساده است هنگامی که سبز رنگ است به آن معنی است که کامپیوتر شما ایمن است.

نرم افزار Microsoft Security Essentials سریع و کارا است و در پس زمینه اجرا و کار می کند از اینرو شما می توانید با دیگر برنامه هایتان بدون هیچ وقفه ایی و یا مکث طولانی کار کنید.

نکته ایی که باید به آن توجه کنید این است که بعد نصب برنامه Microsoft Security Essentials باید حتما آنرا آپدیت نمائید.

برای دانلود نرم افزار و آپدیت آفلاین به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

صفحه قبل 1 صفحه بعد

Archived content
Accessory Features
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 113395
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1